Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: w dniu wczorajszym w godz 12 -13 podłączyłam dekoder N po zainstalowaniu nie mogłam odbierać wykupionego pakietu.Zadzwoniłam na infolinie niestety połączenie z doradca graniczyło z cudem po kilku próbach połączenia z konsultantem zrezygnowałam! Po wigilijnej kolacji postanowiłam ponownie zadzwonić - czekałam około 10 minut ale zgłosił się doradca - przeprosiłam,że dzwonię w tym dniu usłyszałam,że od tego tu jest żeby pomóc i po wstępnej weryfikacji konsultant przyjął zgłoszenie - niestety usłyszałam, ze ze względu na pożną porę dostęp do wykupionych pakietów mogę mieć dopiero w czwartek.Jakie było moje zdumienie i radości kiedy w dniu dzisiejszym włączyłam tv i zobaczyłam informacje ze mam pobrać nowe oprogramowanie i .....mogę oglądać wykupione kanały!Miłe zaskoczenie!!!!