Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Po przebojach remontowych okazało się, że zostało nam trochę płytek. Skoro jest możliwość postanowiliśmy je zwrócić. Pracownica w punkcie obsługi klienta była uprzejma, bez problemu wypisała wszystkie informacje i wyliczyła kwotę do zwrotu. Po chwili przyszła druga pracownica, która głośno w naszej obecności narzekała, że będzie trzeba wystawiać na nowo fakturę, ponieważ jest to druga korekta. Swoją drogą, pierwsza korekta była spowodowana zwrotem krzywych płytek. Świadomie sprzedanych, bo pracownik wiedział, że część jest krzywa. Krzywe płytki (mimo naszych uwag) wróciły przy nas na sklep, więc niedługo następna osoba będzie miała niespodziankę, dźwiganie bardzo ciężkich płytek i zmarnowaną godzinę w tym sklepie.. Otwarte dwie kasy, ponad 10 osób w każdej kolejce. Jedyny plus za dwie uprzejme panie - pracownicę przyjmującą zwrot, oraz obsługującą nas chwilę później kasjerkę.