Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wstąpiłam do salonu "Orange", ponieważ kończy się moja umowa na internet i chcę ją przedłużyć. W salonie zastałam jedną pracownicę i jedną klientkę. Czekałam cierpliwie na swoją kolejkę, a w trakcie oczekiwania zapytałam, czy tylko jedna osoba obsługuje klientów. Dowiedziałam się, że koleżanka wyszła na chwilę. Po 20 minutach oczekiwania zostałam poproszona do stanowiska. Pracownica byłą nieuprzejma i bardzo niechętnie odpowiadała na moje pytania. Zniechęcona jej podejściem do mnie zrezygnowałam z przedłużania umowy w tym punkcie i postanowiłam udać się do salonu "Orange" w "Plejadzie". Dawno nie spotkałam się z takim lekceważącym traktowaniem klienta, który chce przedłużyć umowę.