Opinia użytkownika: Anna_3726
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Pojechałam z mężem do Carrefoura po zabawki na gwiazdkę dla dzieciaków. Bardzo dużo ludzi i ciężko przemieszczać się między półkami. Zabawki nie na swoich miejscach i trzeba było sprawdzać czytnikiem ile poszczególne zabawki kosztują. Z czytnikami problem, bo przy samych zabawkach jeden nieczynny, a ten dalszy zastawiony innymi paletami z innymi produktami i trzeba było się natrudzić, żeby w ogóle sprawdzić cenę zabawki (przy większych zabawkach było to praktycznie niemożliwe). Bardzo ciekawa oferta, gdyż od 15-17.12 za kupno zabawek w określonej kwocie otrzymywało się kupon rabatowy na zakupy (za zabawki powyżej 100 zł dostaliśmy 50 zł na zakupy). Ze względu na moją zaawansowaną ciążę udaliśmy się do kasy pierwszeństwa. Jedna tylko była otwarta. Staliśmy w kasie około 5 min po czym Pani z kasy powiedziała do dziewczyny przed nami, że za nią będzie koniec kolejki (dziewczyna młoda i nie była w ciąży, ani z dzieckiem wiec nie wiem z jakiej racji została lepiej potraktowana). Mąż się zdenerwował i zaczął mówić do kasjerki, która totalnie go olała. W końcu poszliśmy do innej kasy w której czekaliśmy kolejne 10 minut. Pan przy kasie bardzo sympatyczny dokładnie wyjaśnił nam za co otrzymaliśmy kupon i na jaki asortyment, oraz do kiedy możemy go wykorzystać. Przyznaję 1 punkt na plusie ze względu na to, że bardzo zawiodłam się na kasach pierwszeństwa, jak również na zastawionych czytnikach i problemach z odnalezieniem odpowiednich zabawek, przez co czas pobytu w sklepie znacząco się wydłużył.