Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: W poszukiwaniu prezentu weszłam również do sklepu „Smyk”. Sklep jest rozległy, jest w nim duży wybór rozmaitych produktów dla dzieci w różnym wieku – m.in. ubranka, zabawki, wózki, chodziki i wiele innych akcesoriów niezbędnych przy wychowaniu i opiece nad dzieckiem. Chodząc po sklepie w poszukiwaniu konkretnego przedmiotu – tzw. ciastoliny – nie zauważyłam na sali sprzedaży obsługi, która mogłaby mi pomóc w odnalezieniu interesującego mnie produktu. W sklepie były czynne 2 kasy i tam widziałam Panie, które obsługiwały klientów. Wiele produktów w sklepie miało oznaczenie „Wyprzedaż”. W głębi sklepu – obok przymierzalni - zauważyłam stanowisko do przewijania dzieci – myślę, że w sklepie o takim profilu to bardzo praktyczne. W końcu znalazłam masę plastyczną – w dodatku niektóre zestawy w promocyjnej cenie. Wybrałam jeden z zestawów, podeszłam do kasy – byłam 2 oczekującą osobą. Po chwili mogłam już podejść bezpośrednio do stanowiska obsługi. Pani powitała mnie słowami „dzień dobry” , skasowała zakupy, za które zapłaciłam kartą. Podziękowałam, powiedziałam „do widzenia”, a Pani odpowiedziała „również dziękuję, zapraszam ponownie”. Jestem zadowolona z dokonanego zakupu – w dodatku w atrakcyjnej cenie – ale na sali sprzedaży brakowało mi osoby, która mogłaby mnie szybciej pokierować do właściwego miejsca w sklepie.