Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Zakupiłam abonament u operatora sieci Plus. Przy podpisaniu umowy zapytałam czy istnieje możliwość wycofania się z umowy z zachowaniem 10 czy 14 dni. Odpowiedz była tak oczywiście. Po 3 dniach doszłam do wniosku ze zrezygnuje z tej umowy na poczet nowej oraz numeru tel który już miałam od lat a dodam ze była to zwykła karta pripajdowa, zarejestruje go i dopiero wtedy będę korzystać z abonamentu który mi zaproponowano. No bo po co mi dwa numery tel. Co się okazało? nie można się wycofać z umowy podpisanej w salonie lecz tylko z takiej która była zawarta prze kuriera. Pytanie, jaka to różnica gdzie i przez kogo z obsługi klienta Plusa została umowa podpisana? dla klienta żadna a dla Plusa plus za niekompetentność, a zwłaszcza dla konsultantów którzy mówią za każdym razem inaczej.