Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki stały w nieładzie, niektóre z nich były niepoprzypinane. Są tu drzwi wejścia i wyjścia. Na sali sprzedażowej panował porządek, produkty były poukładane, z widocznymi cenami. Przechodząc koło regałów zauważyłam pracowników układających towar w koszykach, inny pracownik był zajęty sprawdzaniem prawidłowego „nabicia” cen na produkty. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. W dziale z owocami produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem również nie odbiegał od przyjętej normy. Przede mną do kasy była dość duża kolejka, bo aż 7 osób (otwarte 2 kasy jedna zamknięta), ale obsługa szła dość sprawnie, gdy nadeszła moja kolej Pani kasjerka przywitała mnie bardzo grzecznie. Pracownik tradycyjne „dzień dobry” powiedział uśmiechając się jednocześnie. Operacja przy kasie przebiegła wzorcowo i już po paru chwilach mogłam pakować swoje zakupy. W strefie wyjścia ze sklepu stały dwa wózki pozostawione przez klientów, którym nie chciało się „zaprowadzić” ich do boksu.