Opinia użytkownika: Natalia_886
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: W dniu 05.11.2012 r odwiedziłam sklep Stradivarius w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku w celu znalezienia czarnych legginsów posiadających szlufki na pasek. Zapach w sklepie doskonale oddawał styl ubrań. Okno wystawowe sklepu prezentowało się bardzo zachęcająco. Manekiny ubrane w modne ubrania. W Na sklepie znajdowały się z 4 pracownice. Jedna obsługiwała stanowisko kasowe,druga przymierzalnie a 2 kolejne pilnowały porządku na sklepie lecz zastrzeżenie do lekkiego bałaganu przy wejściu do przymierzalni. Stroje pracowników doskonale dobrane. Na sklepie było około 10 klientów. Niestety nie zostałam w jakikolwiek sposób powitana. Przez około 10 minut chodziłam po sklepie wyraźnie szukając konkretnego modelu, jednak żadna z Pań ekspedientek nie zainteresowała się mną. W końcu sama znalazłam legginsy. Wybrałam się do przymierzalni gdzie zostałam powitana z uśmiechem przez pracownice, która podała mi numerek i wskazała wolną przymierzalnię.Legginsy dobrze na mnie leżały więc postanowiłam je kupić. Pani przy kasie z uśmiechem mnie przywitała i powiedziała do widzenia po zakupie towaru.Wizytę oceniam źle, ze względu na brak zainteresowania moją osobą, mimo, że wyraźnie szukałam pomocy. Sklep w swojej ofercie posiada asortyment w cenach nie na każdą kieszeń, za zwykłe legginsy zapłaciłam 100 zł a w dodatku legginsami nie nacieszyłam się za długo,po jednym ubraniu poszedł szew i się rozerwały. Z reklamacją czekałam 2 tygodnie. Do tego sklepu mam 2 godz jazdy. Dzwoniłam zapytać się czy nie będzie problemu jeśli ktoś inny odbierze zwrot gotówki. Poinformowano mnie że wystarczy mieć tylko zgłoszenie reklamacyjne...niestety wprowadzili mnie w błąd... przez to że płaciłam kartą musiałam wstawić się osobiście... gdyż przelewają z powrotem pieniądze na kartę...ja nie mam 5 min drogi...dlatego niestety trzeba znać swoje prawa ponieważ niewiedzę klientów wykorzystują sprzedawcy.. a co by było gdybym przyjechała bez karty bo nikt mi nie powiedział że ją muszę mieć? kolejne 4 godz w pociągu i kolejne 20 zł na bilet....pierwszy raz się z takim czymś spotkałam. Sklep polecam ze względu na ciekawy asortyment,nie przez niskie ceny i przez przebieg reklamacji który nie powinien mieć miejsca.