Opinia użytkownika: MM_13
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Podczas zakupów w hipermarkecie Kaufland w Przemyślu przydarzyła mi się niemiła sytuacja. Jednym z wybranych przeze mnie produktów był plastikowy koszyczek z działu 'kuchnia/dla domu'. Na półce z towarem nie doszukałam się ceny produktu, mino to postanowiłam go kupić. Przy kasie okazało się, że na produkcie nie ma naklejki z kodem kreskowym. Pani kasjerka zapytała mnie, jaka była cena koszyka. Odpowiedziałam, że nie wiem. Kolejnym pytaniem było 'Ile mniej więcej kosztował koszyk'. Znów odpowiedziałam, że nie wiem. Pani kasjerka powiedziała, że skoro nie znam ceny koszyka, a nie ma na nim naklejki z kodem kreskowym, nie może mi go sprzedać. Poprosiłam kasjerkę, aby sprawdziła cenę produktu, lub poprosiła o to kogoś z obsługi. Usłyszałam odpowiedz, że dziś jest niedziela, jest mało pracowników i nikt nie ma czasu sprawdzać brakujących cen. Podobna sytuacja przydarzyła się klientowi stojącemu przede mną. Ta sama Pani kasjerka powiedziała mężczyźnie, że nie sprzeda mu zabawki, gdyż nie było na niej kodu kreskowego, chyba, że klient uda się na dział zabawek i przyniesie jej kartkę z kodem. Gdy po raz kolejny robiłam zakupy w hipermarkecie Kaufland, znów chciałam kupić dany koszyk. Po zeskanowaniu kodu kreskowego przez czytnik, okazało się, że produkt o podanym kodzie kreskowym nie istnieje.