Opinia użytkownika: Meli
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W Castoramie dzisiaj było bardzo dużo ludzi! Jednak nie przeszkodziło to w odnalezieniu miejsca parkingowego. Było również wystarczająco dużo wózków na zakupy oraz koszyków. W sklepie pomimo roztopów na zewnątrz, było czysto. Towar był ładnie i ciekawie wyeksponowany. Pracownicy bardzo kompetentni. Dwa razy zadawałam pytania dwum różnym pracownikom o miejsce, w którym znajdują się produktu, których nie mogłam znaleźć i dostałam od nich dokładną informację. Pracowników było dość dużo, nie miałam problemu żeby odnaleźć kogoś kto mógłby mi pomóc. Mimo tłoku w sklepie w kasie nie oczekiwałam długo. Byłam 3 w kolejce i zostałam szybko obsłużona. Nie podobało mi się TYLKO to, że pan obsługujący mnie przy kasie gdy zorientował się, że jeden z produktów któe miałam zamiar kupić nie ma kodu kreskowego, swoim zachowaniem wywarł na mnie taki wpływ, ze zrezygnowałam z tego zakupu. Pan zamiast powiedzieć , że to potrwa chwilke zadzwonić na dział i poprosić o kod ( a podkreśle, że to był pierwszy produkt który zaczął "kasować" a kupowałam dużo) zapewne trwało by to zaledwie kilka minut. Pan nie zaproponował żebym na przykład zapłaciła za to co już skasował a w międzyczasie (gdy bym czekała na ten kod towaru, on obsłużył by klienta za mną)... powiedział tylko, ze to bedzie długo trwało! Ja po tych słowach spojrzałam na kolejke za mną i zrezygnowałam z tego zakupu choć przyznam, że zależało mi na tym produkcie!...