Opinia użytkownika: Marcin_1909
Dotycząca firmy: Big Star
Treść opinii: Wybrałem się wczoraj do CH Kaskada z zamiarem kupna jeansów. Wiem, że często zdarzają się sytuacje, w których bardziej niż na doradzeniu klientowi kupna odpowiedniego fasonu spodni, sprzedawca skupia się głównie na "zrobieniu sprzedaży". Tymczasem w w salonie Big Star byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Od wejścia spotkałem się z bardzo miłą obsługą. Udawałem bardzo niezdecydowanego i wybrednego klienta, a mimo to przez cały czas mojego pobytu, było widać pełen profesjonalizm personelu. Najpierw obsługujący mnie pracownik pomógł wybrać mi modele spodni, które spełniały moje oczekiwania pod kątem kolorystycznym i na tzw. "pierwszy rzut oka". Każdy z 6 modeli przymierzałem po dwa razy. Pracownik ani nie był poirytowany, ani znudzony i nie dało się odczuć, że chce sprzedać pierwsze lepsze jeansy i po prostu skasować klienta. Wręcz przeciwnie. Jeśli w jego odczuciu dany model nie "leżał" dobrze, po prostu o tym klientowi mówił i proponował inne rozwiązanie. Takie zachowanie personelu było widoczne nie tylko w przypadku mojej osoby.Po wybraniu już odpowiedniego modelu, pracownik skasował produkt i z uśmiechem na twarzy zapraszał na kolejne zakupy do salonu.Oprócz obsługi, plusem tego punktu jest estetyka i czystość. Nie było widać "walającej się" i pozwijanej odzieży, którą często w takim stanie pozostawiają sami klienci. Wszystko było elegancko ułożone czy porozwieszane. Mimo upływu całego dnia podłoga była czysta, zapach w lokalu przyjemny, a elementy dekoracyjne w postaci imitacji rur wodnych/gazowych zadbane.Osobiście uważam, że jeśli ktoś chce mieć pewność, że dobrze wygląda w noszonej przez siebie odzieży, powinien udać się właśnie do tego salonu.