Opinia użytkownika: Marcin_1909
Dotycząca firmy: Pizzeria Pepperoni
Treść opinii: Zaraz po wejściu do lokalu i zajęciu miejsca przy stolika, podszedł do mnie pracownik i uprzejmie przywitał.Zapytał czy może już przyjąć zamówienie.Podczas składania zamówienia celowo wprowadziłem pracownika w błąd przypisując do zamawianej pizzy składniki, których pierwotnie w karcie menu nie ma. Pracownik od razu mnie poprawił. W ten sposób można wywnioskować, że obsługujący mnie pracownik dobrze zna poszczególne pozycje w karcie.W międzyczasie pracownik zaproponował coś do picia i zapytał o rodzaj sosu, jaki ma być dodany do zamówienia.Po ok.12min.zamówienie zostało zrealizowane.Co do samej obsługi, nie mam większych zastrzeżeń. Pracownicy byli schludnie ubrani, mieli zółte koszulko polo z logo lokalu oraz fioletowe fartuchy. Byli uprzejmi, kulturalni, uśmiechali się. Jedynym minusem w ich zachowaniu było to, że po realizacji zamówień, zbierali się w grupie tyłem do sali i dyskutowali na różne tematy, w ten sposób nie mając pełnej kontroli nad tym co dzieje się na sali, czy ktoś z klientów czegoś nie potrzebuje czy nie chce zapłacić rachunku.Wybór w karcie menu spory, a ceny bardzo przystępne. Sam lokal był urządzony z pomysłem. Było widać już ducha zbliżających się Świąt.Lokal był czysty, personel na bieżąco usuwał pozostałości po wnoszonym śniegu. Zastrzeżenia odnośnie czystości budzi jedynie łazienka.Podłoga była brudna,było na niej sporo porozrzucanych zużytych ręczników papierowych, lustro i luksfery oblepione pozostałością po płynach i mydle, a przy tym było tam bardzo chłodno. Pewien niesmak pozostawia jeszcze fakt, że cały sprzęt do odśnieżania (łopaty, wiadra, drapaki) stoi w przedsionku lokalu na widoku. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że przedsionek lokalu jest również przeznaczony na przyjmowanie klientów.Mimo tych kilku negatywów osobiście poleciłbym tą pizzerię innym.