Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Wizyta związana była z potrzebą wymiany drzwi w mieszkaniu w wieżowcu. Po poproszeniu doradcy (w castoramie z reguły są bardzo uprzejmi doradcy) i przedstawieniu potrzeby związanej w wymianą drzwi (kilku sztuk) bez wymiany futryny, doradca potwierdził, że drzwi będą pasować bez problemu, właściwie tylko docięcie na dole będzie się wiązało z dopasowaniem drzwi do starych futryn. Uzgodniliśmy, że na drugi dzień przyjadę z wymiarami zrobić całość zamówienia. W dniu 12/12/2012 r przyjechałem zrobić zamówienie łącznie z klamkami. Inny doradca zapytał od razu do jakich futryn te drzwi mają być zamontowane i stwierdził, że absolutnie nie da się tych drzwi zamontować ze względu na różny rozstaw zawiasów w zamontowanych futrynach. Tym samym dzięki jego podejściu (profesjonalnemu) do tematu, ok. 1000 zł nie zostało wydane na drzwi, których by się nie dało zamontować. Podejście doradcy z dnia 11/12/2012 było moim zdaniem bardzo nieprofesjonalne, gdyż zapewnił że drzwi będą pasować (a jak się przekonałem na pewno nie będą - zrobiłem zgodnie z sugestią drugiego doradcy pomiary mocowania zawisów w futrynach). Przekonałem się tym samym, że doradca nie bierze odpowiedzialności za swoje słowa i tym samym może narazić klientów na zbędne wydatki.Nadmieniam jednak, że jest to przykład odosobniony, gdyż wielokrotnie w Castoramie uzyskałem fachową poradę.Niemniej niepotrzebne wydanie 1000 zł na zakup stolarki drzwiowej uważam za zbyt "ciężkie przewinienie" ze strony personelu sklepu.