Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: W dniu 10 listopada zakupiłem bilet na podróż z Rzeszowa do Łodzi. Od razu podszedłem do okienka kasowego, lecz tam nie czekała na mnie zbyt kompetentna pracownica. Pomimo szczegółowych informacji na temat pociągów jakie mnie interesują (Godziny odjazdów, stacja przesiadkowa, godzina odjazdu po przesiadce oraz spółka) kasjerka przez prawie 10 minut wyszukiwała połączenie, przy czy jeszcze dwukrotnie się myliła i zmieniała blankiet do wydruku. Prawie spóźniony na pociąg już go po otrzymaniu nie weryfikowałem, lecz pobiegłem do pociągu. W nim było dość komfortowo i ciepło. Lecz jedynie do momentu kontroli biletów, podczas której dowiedziałem się, że posiadam bilet nie na tą spółkę. Próbowałem wyjaśnić zaistniałą sytuację oraz zaproponowałem zakupienie biletu dobrego w pociągu. Jednak spotkałem się jedynie z wystawieniem wezwania do zapłaty. Całą tą sytuację oczywiście zareklamowałem i opisałem w reklamacji, lecz spotkałem się z powołaniem na paragraf w którym to kupujący ma obowiązek sprawdzić prawidłowość wydanego biletu po jego otrzymaniu. Na nic się zdały wyjaśnienia, że nie było na to czasu. Pozostało mi jedynie pogodzić się z tą niesprawiedliwością i uiścić opłatę.