Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Witam! Dalszy ciąg moich perypetii z TP SA. Dnia 19 listopada uzyskałem nowy stacjonarny telefon od operatora VECTRA. Otrzymałem nowynumer tymczasowego telefonu, na czas oficjalnego przeniesienia dotychczasowej linii od TP SA. Oczywiście powiadomiłem Telekomunikację Polską SA o swojej nieodwołalnej decyzji. Zaczęło się wtedy mnożenie trudności z rozliczeniem dotychczasowego abonamentu i nowe oferty usług telekomunikacyjnych. Moja korespondencja urosła do wielokartkowej księgi, uzyskiwałem coraz to nowe odpowiedzi na uwagi o niewłaściwym rozliczeniu moich faktur. Zaangażowani doradcy wykazali dalekoidącą ignorancję w rozpatrywaniu reklamacji. Wobec lekceważącej postawy TP SA zwróciłem się ze skargą do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Sprawa jest obecnie rozpatrywana. Mój telefon, po dwóch miesiącach milczenia, uruchomiono 28 listopada zupełnie niezgodnie z moim życzeniem. Pisemnie informowałem, że usługi Telekomunikacji Polskiej już są mi zbędne! TP SA w dniu 4/12/2012 przysłała mi nowy rachunek z pełnym abonamentem do zapłacenia z góry za grudzień,termin płatności 18 grudnia. Według mnie jest to próba wyłudzenia za nie realizowaneusługi telekomunikacyjne. cdn. Grzegorz T. Warszawa