Opinia użytkownika: Obserwator;)
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Ogólnie sklep wielki dobrze zaopatrzony..Ale ja sama kobietka wyobraźcie sobie w regałach z panelami,ok pochodziłam,pooglądałam i wybrałam lecz minimum ok 10 min rozglądałam się po dziale by ktoś ze sprzedawców mógłby mi zapakować panele.Pomóc..ludzi dużo nie było pracowników nie było!!Ale gdyż udało mi się już dorwać 1 pana i prosząc i podając mu ile potrzebuje m2 popatrzył na mnie jak na głupka.Z pytaniem kupuje pani..bez komentarza... ;( a więc panele miałam juz zapakowane i listwy itd tak, Jeszcze zwróciłam się z zapytaniem do pana który mnie obsługiwał czy napewno mam zapakowane tyle m2 ile potrzebuje...Pan zapewniając mnie że tak NAWET Z ZAPASEM i z uśmiechem na twarzy..Poczym po miesiącu gdy mój facet układał panele na poddaszu okazało się że Jednak za mało m2 tak a dosłownie brakło nam 1-opak liczą tyle ile jest w pudełku okazało się że nawet niebyło tyle ile potrzebowałam..Ok też mogłam spr..Ale jeżeli ktos pracuje w takim sklepie raczej matematyka się liczy.A my klienci zawsze liczymy na pomoc kogoś kto zna sie na swojej pracy, i służy swoją pomocą..Miałam wielkie problemu z znalezieniem takich samych paneli ponieważ już po mies w obi ich nie było..Dopiero dzięki miłemu panu który ma swoją stronę majsterkowicz.com.pl wysłał mi paczkę paneli któremu jestem bardzo wdzięczna gdyby nie on nie wiem jak wyglądałoby moje wnętrze..To nie jedna historia będąc po jakimś czasie na kupnie płytek na schody..I będąc ze swoim ojcem na zakupach to historia się powtarza PRACOWNICY NIE UMIEJĄ POLICZYĆ ŻE JEŻELI POTRZEBUJEMY NP 25 M2 i czekamy ile potrzebujemy zabrać ze sobą kartonów płytek..ile kleju a on w pewnym momencie znika i przychodzi po paru min.Dąrze do tego że niektórzy pracownicy nie mają zielonego pojęcia przy czym pracują