Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Jakoś wyjątkowo nie mam szczęścia do zakupów stacjonarnych w YR?Nie wiem jaka jest tego przyczyna, być może za rzadko w nich goszczę , może za bardzo jestem przyzwyczajona do komfortu zakupów zdalnych?Tym razem chciałam skorzystać z oferty promocyjnej zaproponowanej mi jako posiadaczce karty stałego klienta YR na którą w końcu daję się namówić jakoś podczas wakacyjnych zakupów.Wybieram znowu sklep przy ulicy Chmielnej, bo akurat jestem w jego pobliżu.Z asortymentem nie mam problemu niestety okazuje się że to co planowałam kupić jest wyłączone z oferty promocyjnej kupony, oznaczone zielonym punktem.Nie spodziewałam się tego więc teraz się zastanawiam nad modyfikacją planów zakupowych.Konice końców decyduję się na żel .Tych nigdy za dużo, aa i jako awaryjny podarek się sprawdza.Na pociechę dostaję miniaturę kremu do rąk z limitowanej linii wanilia cytryna .Korzyść ekonomiczna połowiczna.Rabat z @ 40 % od ceny regularnej.Chyba jednak muszę się trzymać zdalnej metody która dla wieloletniego klienta jest znacznie bardziej atrakcyjna i wymiernie korzystna.Personel w strojach firmowych.Dwie panie dwukrotnie podchodziły z zapytaniem i deklaracją pomocy.Bardziej z zawodowego wydaje mi się obowiązku niż z rzeczywistej, nie przymuszonej chęci.Wnętrze zadbane, asortyment uporządkowany, klarownie i jasno zaprezentowany.Testery zapachów perfum i innych produktów.Nieszczęśliwie i kolidująco z drzwiami wejściowymi 3 kasy tuż koło nich.Ceny może nie niskie ale też nie wyśrubowane.Adekwatne do jakości w zdecydowanej przewadze.Są częste promocje, zakupy wiązane, karta z pieczątkami.