Opinia użytkownika: Karolina_1640
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Udałam się do sklepu po obuwie zimowe, nie zauważyłam promocji, ceny jakie zapamiętałam były wysokie - powyżej 100zł, zauważyłam 1 osobę z obsługi klienta, która układała obuwie, jednak przez cały pobyt (15min.) w sklepie nikt nie zaproponował mi pomocy w wyborze zakupów. Sala była czysta, przejrzysta, asortyment poukładany. Zakupiłam dwa portfele dziecięce i udałam się do kasy. Czekałam ok 2 min na obsługę, po czym przechodziła sprzedawczyni miedzy regałami, wymieniłyśmy się spojrzeniem, jednak osoba ta nie podeszła do kasy. Po 2 minutach zapytałam głośno "czy jest tu ktoś?" i po chwili podeszła Pani z którą wymieniłam się wcześniej spojrzeniem. Nie przywitała się ze mną werbalnie, policzyła artykuły, powiedziała głośno sumę do zapłaty, zapakowała produkt i pożegnała mnie werbalnie.