Opinia użytkownika: Małgorzata_1955
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Poszukiwałam wózka dziecięcego. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem sklepu SMYK Pani poinformowała mnie, że na stanie sklepu nie mają danego koloru ale sprawdzi dostępność w innych sklepach sieci. Po ustalonym czasie Pani Monika oddzwoniła do mnie z informacją, że w Krakowie znajduje się potrzebny mi kolor(brak wybranego koloru u producenta) i zobowiązała się do sprowadzenia wózka do Wrocławia. Kolejny telefon z informacją dot. odbioru był ustalony na 0612.2012 i tego dnia Pani Monika zadzwoniła z informacją, że wózek jest do odbioru. Obsługa w sklepie jest bardzo uprzejma i służy pomocą zwłaszcza tym niedoświadczonym rodzicom, nie "naciągają" na najdroższe modele ale słuchają czego oczekuję i dopasowują produkt do moich potrzeb. Do zakupu wózka Pani wręczyła Nam jeszcze bon na -10% i otrzymaliśmy mały prezent w ramach przeprosin za długi czas oczekiwania - który wynikał z błędnych informacji producenta. Wszyscy pracownicy ubrani są w identyczne koszulki co ułatwia poszukiwanie ich między regałami. W godzinach mojej obserwacji ruch w sklepie był średni ale jak tylko powstawała kolejka do kasy natychmiast była otwierana dodatkowa kasa.