Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wnętrze banku bardzo schludne, wewnątrz unosił się przyjemny zapach. Pani zaprosiła mnie do stanowiska, spytała w czym może pomóc. Poprosiłam o wypłacenie kwoty 100zł z konta, z racji tego, że nie miałam karty do bankomatu. Pani poprosiła o dokument tożsamości. Około 2 minut trwała obsługa, Pani dość długo operowała klawiaturą i myszką nim udało jej się uzyskać dostęp do mojego konta. Następnie pani poinformowała mnie, że czeka na mnie pożyczka świąteczna. Ja jednak grzecznie odmówiłam. Pani nie była nachalna i kontynuowała przedstawiania propozycji pożyczki. Następnie wydrukowała potwierdzenie transakcji, wręczyła kwitek i poprosiła o podpis. Okazało się, że we wzorcowym podpisie widniało imię i nazwisko, a ja podpisałam się jedynie nazwiskiem. Pani poprosiła o korektę podpisu. Potem został mi wręczony banknot, pani podziękowała i pożegnała. Czas obsługi zbyt długi, około 8-9 minut, przy dość prostej operacji. W tym czasie do placówki weszły dwie inne panie, które musiały czekać w kolejce.