Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Obserwoawałam jakośc obsługi przez personel. Wygląd wew sklepu.Bardzo duzo ludzi do kasy a otwarta tylko 1 kasa. Ludzie prosili o otwarcie 2 kasy ale okazało sie to niemozliwe ponieważ nie ma presonelu.Pani w kasie dzwoniął kilka razy o pomoc po jakimś czasie zjawiła sie Pani (kasjerka poprosiła o pomoc aby ktos podszedł na 2 kae,)która poinformowała że Ona napewno nie siądzie na kasie i zaczeła się śmiać. klient podsumował to Pania to śmieszy a My tu stoimy i czekamy :). Kasjerka bardzo miła przepraszałak kilka razy ze klientów indywidualnie i ogólne że miusza tak długo czekać. Brak ogranizacji przez szefa zmiany. Do kasy było ok 15 osób.Porażka. Wygląd ogólny ok. Panie rozkładajac etowar nie miłe jak mają coś powiedzieć to burczą.