Opinia użytkownika: Ewelina_1006
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Pod koniec listopada robiłam dosyć duże zakupy w sieci drogerii-aptek SuperPharm. Ogólnie jeśli chodzi o obsługę o pomoc na terenie drogerii/apteki, nie mam nic do zarzucenia. Ale jeśli chodzi o obsługę przy kasie, jest tragiczna.Pierwszą sprawą którą należy poruszyć jest różnica w cenach na listwach cenowych, na metkach i w momencie płacenia przy kasie. Co ciekawsze nie otrzymuje się paragonu. W moim przypadku było tak; robiłam zakupy, dosyć duże, z racji tego że zbieram pounkty, staram się planować zawsze większe zakupy w SuperPharm.. Po podejsciu do kasy i skasowaniu wszystkich artykólów wyszła suma nieco większa od tej którą sobie przeliczyłam za zakupy podczas ich robienia. Zdarza się może coś pominęłam. Pani po skasowaniu wykonała transakcję kartą. Po wydrukowaniu paragonu i potwierdzenia transakcji wręczyła mi samo potwierdzenie. Nie zorientowałam się ponieważ od razu przywitała panią za mną, a ja czując się niezręcznie, z racji posiadania dużej ilości zakupów, zaczęłam je szybko zabierać i skierowałam się do wyjścia. Po ok 5 minutach, kiedy chciałam sprawdzić co tam jeszcze kupiłam okazało się że dostałam samo potwierdzenie. Nie myśląc długo wróciłam się do apteki wyjaśniając sprawę innej pani, pani od kasy miała klientów. Poprosiłam o nowy paragon/wydruk cokolwiek, tłumacząc że jest mi potrzebny. Pani mnie przeprosiła i pouczyła, żeby następnym razem zabrać paragon. Wyjaśniłam pani że jestem wręcz kolekcjonerką paragonów, ponieważ zbieram zawsze i po prostu go nie otrzymałam. Co sie okazało, pani przy kasie wykonała ten sam manewr przy następnych klientach czyli po ich odejściu wyjęła paragon z kasy i wyrzuciła do kosza. Później po analizie paragonu okazało się dlaczego nie otrzymałam paragonu. Kilka produktów miało cenę wyższą niż na listwie cenowej/gazetce/ i metce! różnica stanowiła ok 40% wartości produktu/ kilka złotych.Następnym razem będę sprawdzać ceny i wartość na paragonie od razu przy kasie, i tak też polecam innym.