Opinia użytkownika: Ewelina_1006
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Ostanio byłam w sklepie Deichmann z reklamacją butów, w których przekrzywił się obcas. Pani przy kasie, dosyć, że nie uprzejma to jeszcze, co się później okazało przeprowadziła nieprofesjonalnie obsługę reklamacji. Pani poinformowała mnie, że na warunkach gwarancji przysługuje mi wymiana na nowe, więc oczywiście poprosiłam o nową parę. Niestety nie było rozmiaru, pani zasugerowała wymianę na inny model, co mnie w ogóle nie urządzało, i poinformowałam ją otym fakcie i poprosiłam o sprawdzenie czy dany rozmiar jest w innych punktach. Na sprawdzenie musiałam poczekać ok 5 minut, ponieważ był jeden klient przy kasie, a pni zachowywała się jakby mnie tam nie było, mało tego byli ini pracownicy w pobliżu, których również o pomoc nie poprosiła. Skutkiem czego okazało się że buty są dostępne w jednym ze sklepów. 5 minut zajęło mi odzyskanie reklamowanych butów, ponieważ znowu pani, zachowywała się jakby mnie nie widziała.Kończąc, okazało się w sklepie w którym wymieniłam buty, że przysługiwał mi zwrot gotówki, i że to jest normalne w sklepie w GJ Deichamnn, że nie lubią zwracać gotówki tylko proszą o wymianę. Panie w CH Auchan okazały się bardzo miłe i pokazały inne modele z serii botek które chciałam wymienić oraz mój model i rozmiar.