Opinia użytkownika: LadyE
Dotycząca firmy: Velaves SPA
Treść opinii: Był to mój drugi pobyt w tym hotelu. Z powodu zimowej promocji było stosunkowo tłoczno - lecz nie tragicznie. Obsługa na powitanie bardzo miła i pozytywnie nastawiona. Rozczarował mnie brak możliwości wcześniejszej rezerwacji parkingu, powinno być to dostępne. Wadą w hotelu było również to, że pokoje są "podwójne" tj. dwa pokoje oddzielone są drzwiami między nimi. Wszystko było wporządku, póki nie przyjechali goście z serii 'głośnych' i niestety zaczęli uprzykrzać nam wyjazd. Po dwóch interwencjach otrzymaliśmy zmianę pokoju (w środku nocy, choć to nie wina personelu, że goście nie potrafili się zachować - personel interweniował). Rozczarował mnie również brak znajomości języka polskiego przez panią w SPA - zrozumieć ją momentami było ciężko (na oko była to Wietnamka). Kuchnia również nie należy tutaj do wykwintnych, jest duży wybór dań, jednak jeszcze nigdy nie zdażyło mi się o żadnym powiedzieć "PYSZNE!". Jednak jest stosunkowo dobre. Baseny są fantastyczne, zwłaszcza ten na samej górze - przeszklony - efekt niesamowity. Również możliwość leżenia na leżaku przy basenie późnym wieczorem i patrzenia na otwarte morze - coś cudownego. Obsługa w barze przesympatyczna. Warto byłoby jednak pomyśleć nad wydzieleniem przestrzeni wodnej dla dzieci (Gdy człowiek próbuje się odprężyć w pięknym kąciku, z cudowną muzyką i jackuzzi, bywa że wskakują do niego dzieci, krzyczą, biegają...). Ogólnie hotel na 3, choć jeśli wziąć pod uwagę stosunek ceny zimą do jakości to 5 z plusem.