Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Niezbyt miłe podejscie do klienta ma obsługa McDonaldsa w Centrum Handlowym Arkadia. W trakcie obsługiwania mnie, obok stały dwie dziewczyny nie mówiące po polsku, wskazywały zatem palcem co chcą po czym osoba obsługująca je czyli menedżer z racji iż nie umiał sie porozumieć powiedział oddalając sie od kasy ,, Jak sie przyjeżdza do czyjegoś kraju to sie zna język a nie paluchami wsakzuje, śmiejac sie do drugiego pracownika,, Czy jest to odpowiednia postawa obsługi i to w dodatku menedżera? Zwrociłam mu uwage mowiąc ze jak pojedzie do innego kraju to niech sie nie zdziwi jak ktoś mu podobnie powie i dlaczego będąc na takim stanowisku nawet nie próbował Pan sie porozumieć? bez reakcji, bez odpowiedzi. Zgłosiłam to na infolinie McDonalda, osoba przyjmujaca zgłoszenie była bardzo kometentna, uznała ze nie powinno dojść do czegos takiego i pracownik zostanie pociągnięty do dopowiedzialności i ze będą wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.