Opinia użytkownika: Agata_894
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: po obserwacji zachowania pracowników sklepu Tesco podczas wielokrotnego sporządzania zakupów opinia na jego temat nie jest niestety korzystna. Zwłaszcza pracownicy ochrony wykazują wyjątkowo lekceważący stosunek do własnej pracy jak również doi klientów np. wpółleżąca pozycja na stoliku informacji. Takie zachowanie jest pierwszym elementem, który zwraca uwagę od momentu wejścia do sklepu. Od razu psuje to atmosferę zakupów i całego sklepu. Również zadziwiający jest brak pomocy ze strony pozostałego, zresztą bardzo licznego personelu.Zwłaszcza w przypadku kas samoobsługowych. Czas oczekiwania na nadejście pracownika przy wystąpieniu problemu z taką kasą może wynosić nawet 15 minut. powoduje to że, klienci wolą się udać jednak do innego sklepu, gdzie w miłej atmosferze w szybki i profesjonalny sposób zostaną obsłużeni. Sam wystrój sklepu też nie jest przyjemny. Wnętrze sprawia wrażenie zimnego i pustego.Poza tym przy towarach często są pozostawione nieaktualne ceny wprowadzające w błąd kupującego.Jedyną zaletą tego sklepu może być jedynie to że, jest on czynny 24 godziny jako jedyny w okolic i posiada szeroki asortyment towarów spożywczych, przemysłowych oraz sprzętu agd i rtv.