Opinia użytkownika: Anna_3726
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Ze względu na zakończenie umowy na czas określony i przejście na umowę na czas nieokreślony zadzwoniłam do UPC w celu zmiany warunków umowy. Uważałam bowiem, że za dużo płacę za dostępne usługi. Z dodzwonieniem się do firmy nie było żadnego problemu, konsultant niemal od razu odebrał połączenie. Negocjacje trwały około godzinę. W trakcie rozmowy poinformowałam, że skończyła mi się umowa na czas określony i chciałabym nową umowę na lepszych warunkach. Zostałam przełączona do działu utrzymania, gdzie musiałam na nowo przedstawić całą sytuację. Tam została mi przedstawiona nowa oferta, z której również nie byłam zadowolona. W tym wypadku powiedziałam, że wyślę rezygnację i może za jakiś czas pojawi się ciekawsza oferta. Pan powiedział, że to nie będzie konieczne i znowu mnie przełączył do innego działu. Tam musiałam ponownie przedstawić sytuację i została mi przedstawiona najtańsza oferta z możliwych, jakie były, dodatkowo otrzymałam szybszy internet, więcej kanałów oraz więcej minut w telefonie. Byłam bardzo zadowolona i umówiłam się na przyjście montera. 2 dni później miał przyjść monter między 9-11 godziną. O godz. 9.00 zadzwonił, że będzie za około pół godziny. Przyszedł punktualnie. Wymienił modem i dekoder na nowy, ale miał problemy z podłączeniem sieci. Pan bardzo sympatyczny, znał się na rzeczy i nawet próbował odpalić internet na laptopie, co sprawiło mu trochę problemów. Nie musiał ustawiać w nim Internetu, ale zrobił to z miłą chęcią. Dokładnie tłumaczył co robi, po co i dlaczego i z kim się kontaktować, jeżeli byłyby jakieś problemy. Usługi działają prawidłowo, a internet znacznie szybciej.