Opinia użytkownika: Rozważna
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Byłam zaskoczona zainteresowaniem jakie ze strony pracownika mnie spotkało, formy grzecznościowe zachowane, uprzejme zapytanie czy jestem zainteresowana sprzętem? jakim?, na moja negatywną odpowiedź, że weszłam do sklepu tak naprawdę po to by się ogrzać, czekając na tramwaj, ekspedientka uśmiechnęła się, nie była ani zła,ani zniecierpliwiona.Na domiar wszystkiego z okazji Święta Braci Górniczej w sklepie panował świateczny nastrój : grała muzyka typowo górnicza, śląska, było miło i sympatycznie.Zaobserwowałam obsługę Klienta, który był już w sklepie jak weszłam-transakcja przebiegała sprawnie, bez zarzutu, sprzedawca sprawdził zakupiony sprzęt, wydał gwarancję, zapakował towar w reklamówkę i podziękował za zakup.Zaobserwowałam, że sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, widoczne są ceny pod produktami, wyszczególnione są rabaty na dane produkty, w sklepie panuje czystość. Jedynym mankamentem jest mało przestrzeni w sklepie, trzeba uważać przechodząc między sprzętami , ale to mała niedogodność.