Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Tak to co przewidziałam zaraz kiedy KSO wystartował stało się faktem.Fajnie że będą zmiany, mam nadzieję że tym razem na lepsze.Jest jednak druga strona medalu.Pytanie dla czego o „zawieszeniu” KSO poinformowano uczestników praktycznie z dnia na dzień?Po co stwarzać pozory że punkty nie przepadną?Fakt można dodać obserwacje ze wskazanych przez JO kategorii, dobić do 30 punktów.Co jeżeli jednak te kategorie nam pod nasze obserwacje nie pasują.Co z obserwatorami którzy upatrzyli sobie coś w katalogu i z nagłej niespodziewanej informacja KONIEC?Brak szacunku do obserwatorów.Brak uczciwego traktowania.Firma oceniająca jakoś obsługi sama nie potrafi stworzyć kanonu według którego inne podmioty będą wiedzieć co najwyższa Jakość Obsługi znaczy