Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W sumie z od zawsze korzystam z usług Plusa. Moja pierwsze komórka, którą właśnie niedawno odnalazłem w piwnicy była właśnie z Plusa i tylko ... była telefonem :) a było to w czasach, gdy ci co nie mieli a była ich większość mówili "skóra, fura i komóra" Korzystałem z abonamentu, karty, pr-paid ... Dłuższy czas w czasach gdy już wszyscy mieli komórki, stwierdziłem, że ja nie muszę mieć bo ... wszyscy mają i są w zasięgu ;) Byłoby tak zapewne dalej gdyby nie smartfony z bajerami i navigacją :) Oczywiście nabyłem taki wynalazek w ... Plusie. Oferta atrakcyjna i ciekawa, promocje czasem genialne, koszty do zniesienia jeśli się nie szaleje, zasięg i sygnał jak to w Plusie bardzo sensowny. Jednak od dłuższego czasu jest notoryczny problem z usługą powiadomień o nieodebranych połączeniach gdy linia zajęta czyli gdy rozmawiam i ktoś próbuje się w tym czasie do mnie dobić a że wielu znajomych w plusie, gadanie czasem za przysłowiowe grosze na dzień ... to zajętość bywa czasem notoryczna, więc usługa powiadomień ... bezcenna. Dwa razy zgłaszałem problem do BOK PLUS, dwa razy uprzejmie i mile mnie obsłużono i dwa razy kazano mi wklepywać SMSy włączające i wyłączające tą usługę - problem w tym, że po ponownej aktywacji ... i "niby" działającej usłudze ... znów w tajemniczy sposób się wyłącza. Z tego co wiem podobny problem występuje nie tylko u mnie. Aż dziw, że tak duży i doświadczony operator pozwala sobie na takie denerwujące usterki ! Jestem z lekka zawiedziony nie samą usterką, bo one mogą się trafić, ale faktem, że owa usterka ... trwa ! Katorgą jest też czasem dodzwonienie się do BOK, czas oczekiwania na konsultanta czasem ... powala !!!