Opinia użytkownika: Karolina_1459
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bank ogłasza się w reklamach telewizyjnych, że jest jednym z lepszych banków a do doskonałości mu bardzo daleko. Jakiś czas temu założyłam tam konto dla młodych >30, ponieważ wydaje się być najlepszą alternatywą dla młodzieży, która nie ma stałych dochodów. Miałam obiecaną darmową kartę, jeśli dokonam obojętnie na jaką kwotę transakcji w danym miesiącu. Mimo dokonywanych przeze mnie zakupów za które płacę kartą mam pobierane każdego miesiąca 5zł. Gdy poszłam zapytać dlaczego tak jest Pani w okienku powiedzała mi, że to nie możliwe. Poprosiłam o sprawdzenie mojej historii konta, żeby przekonała się że jest tak jak mówię, to odpowiedziała, że ona nie jest o tego. Lekceważący stosunek do klienta.Bank ma bardzo małą ilość wpłatomatów. W Wągrowieckiej placówce czas oczekiwania w kolejce to od 15 do 35minut, a wynika to z tego, że na trzy możliwe okienka czynne jest tylko jedno, w dodatku z mało kompetentną panią. Często jest za gorąco w środku banku.Ma się wrażenie, że pracownicy mają za nic klientów, chcą tylko odsiedzieć w pracy swoje 8 godzin robiąc naprawdę minimum swoich obowiązków. Chyba jedynym plusem jest ich bardzo elegancki ubiór.