Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Robiąc w weekend zakupy w Centrum Handlowym Targówek trafiłam do tamtejszego salonu Play.Salon jest mały, trzy stanowiska. Jednak jest czysto i przytulnie. Ulotki czytelne i przejrzyste. Obsługa doskonale widoczna z daleka, każdy ubrany w schludny strój roboczy z identyfikatorem. Trafiłam tam z problemem z telefonem. Nie mogłam się połączyć z internetem mimo wykupionego pakietu danych w ramach abonamentu. Po spędzonych 30 minutach na infolinii Play, konsultant po drugiej stronie słuchawki poinformował mnie, żebym udała się do salonu w celu oddania telefonu na gwarancję bo jest zepsuty. Gdy odczekałam swoje dość sporej w kolejce w salonie, konsultant zaprosił mnie do stanowiska i zapytał w czym może doradzić. Po wysłuchaniu moich żali, poprosił o mój telefon, w klika sekund coś poklikał i pokazał otwartą stronę TVNWARSZAWA. Okazało się, że telefon jest sprawny i że miałam źle skonfigurowany telefon. Po krótkim instruktarzu konsultanta już wiem jak uniknąć tego problemu w przyszłości. Konsultant skrupulatnie krok po kroku pokazał mi jakie czynności wykonał aby odblokować internet w moim telefonie. Teraz wiem skąd do nich taka kolejka. Tam naprawdę pracują profesjonaliści. Coś co zajęło infolinii 30 minut i nie przyniosło żadnego rezultatu, konsultantowi z tego salonu zajęło góra 15 sekund! Nic dodać nic ująć...Na początku trochę złościła mnie ta kolejka (w końcu mamy XXI wiek), ale z drugiej strony, są trzy stanowiska w salonie, przy każdym konsultant i klienci. Widać też, że starają się szybko uwijać wiec nie mogę mieć o to pretensji. Profesjonalne podejście do klienta rekompensuje czas oczekiwania. Gorąco polecam ten salon.