Opinia użytkownika: Meli
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Dzisiaj jak zazwyczaj były ogromne kolejki ale mimo tego obsługa była w miarę szybka. Byłam około 10 w kolejce ale nie czekałam w niej więcej niż 10 minut. Pani w kasie miła i kompetenta. Szybko mnie obsłużyła. Wydała prawidłowy bilet. Na peronie na który miał wjechać pociąg, którym miałam udać się do domu nie było żadnej informacji, że ma się tam pojawić. Do samego końca nie było wiadomo czy wjedzie na ten peron czy na inny. Nie było słychać żadnego komunikatu dotyczącego tego pociągu. A może był komunikat ale wypowiadany w taki sposób, że nie dało się go zrozumieć.Gdy już pociąg się pojawił. Okazało się, że zanim jeszze do niego weszłam to już nie było ani jednego miejsca. Byłam znowu skazana na to żeby stać na korytarzu pomimo tego, że tak jak inni zapłaciłam za bilet i należać mi się powinno miejsce siedzące! W pociągu w jednym wagonie było bardzo gorąco a w innych zimno wręcz mroźno.