Opinia użytkownika: Kiki_2
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Jakiś czas temu zamówiłam sobie usługi UPC , a dokładnie TV , internet i telefon, przedstawicielka zapewniła mnie o kwocie jak będę płaciła za wszystkie usługi i że mam 240minut w telefonie do wygadania do wszystkich sieci, więc kilkakrotnie potwierdziłam czy te minuty są do wszystkich stacjonarnych i komórek i zostałam kilkakrotnie zapewniona że tak, potem jeszcze przy podłączeniu usłyszałam te same potwierdzenie u montera, a teraz kolejny raz otrzymuje zawyżony rachunek. Po złożeniu reklamacji dowiedziałam się że chociaż na fakturze mam 70minut wygadane to mam do zapłacenia dodatkowe połączenia, więc pytam się za co skoro mam 240 minut do wszystkich , a wykorzystane 70minut i jeszcze mam dopłacać? Niestety wyjaśnienia telefoniczne czy tez pisemna na nic się zdają, bo oni wmawiają mi swoje wyliczenia i twierdzą ze mam płacić za dodatkowe połączenia w tym też za połączenia do sieci Play bo to są odpłatne i nie dotyczy to hasła " MINUTY DO WSZYSTKICH" - pierw wkręcają człowieka i zachęcają usługami w tym darmowymi minutami i jeszcze pracownicy okłamują , a potem sobie naliczają dodatkowe opłaty - TAKIE TO USŁUGI SPRZEDAJE UPC !!!!!