Opinia użytkownika: mark_1
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Składałem reklamację na sklep-obsługę do głównej siedziby ,głównie chodziło o reklamację źle naprawionego obuwia i obsługę napisałem ze 3 e-maile ,dzwoniłem do siedziby rozmawiałem z kierownikiem reklamacji ze 20 minut po to żeby obiecał załatwił sprawę miał się kontaktować a minęły prawie 2 tygodnie -nie odpowiadają na e-maile telefony to kpina żeby główna siedziba z Wrocławia miała klientów w czterech literach.Buty córka nosiła tylko przez jeden wieczór-nie nadawały się do użytku-wysłali do naprawy-a naprawa choć to damskie buty-była wykonana nagannie -ulana ozdoba butów klejem-klej już był suchy więc pracownice sklepu stwierdziły że to nie przeszkadza i wydłubywały suchy klej z ozdoby buta-w konsekwencji centrali deichmann nie interesuje to bo buty podobno nadają się do chodzenia odradzam kupowanie butów bo gwarancja niby jest a jak przyjdzie co do czego to naprawiają partacko i olewają klienta brak jakości nawet nie raczą się skontaktować.Kiedyś buty kupione tam to było coś a dziś brak jakości wykonania obuwia nie wytrzymują niektóre nawet 6 miesięcy a co tu mówić o 2 latach z dz.ust.141.poz.1176 Jednym słowem albo zarząd nie wie jak podlegli im pracownicy dbają o klienta albo im nie zależy więc czas żeby ludzie zaczęli walczyć o swoje prawa zgodnie z ustawą i zaczęli bardziej składać reklamację na bezczelną oczywiście nie wszędzie obsługę !! i źle naprawiany towar,może wtedy Wrocławskie centrum Deichmann przejrzy na oczy i będzie o nas klientów dbać bez wmawiania że but się rozleciał bo wina użytkownika-a tak naprawdę te wszystkie ich pianki do konserwacji to jedna wielka ściema bo używam ich cały czas a buty i tak się psują-a chodzi o to żeby klient kupił a jak nie kupi to mu wmówimy że to jego wina !!!! To cała prawda.