Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Udałam się do banku w celu wypłaty waluty, która wcześniej była zgłoszona do pracownika. Były 2 okienka czynne, niestety stali przy nich klienci. jeszcze jedna pani czekała na krzesełku. ja byłam czwarta w kolejce. Obsługa była dosyć powolna. klient wpłacał euro, pani każdy pieniądz podnosiła do góry i się jemu przyglądała. Brak jakiejkolwiek prywatności, czy wszyscy klienci musza widzieć,że co osoba przy okienku wpłaca. W między czasie przyjechała ochrona, chyba załadować bankomat. Wtedy utworzyła się jeszcze większa kolejka, bo ludzie nie mogli wypłacić pieniędzy z bankomatu. Ja dalej czekałam, chyba już ze 20 minut. W końcu przyszła moja kolej. Powiedziałam, że chcę wypłacić walutę . Pani poprosiła mój dowód osobisty.Patrząc w system nie widziała tych pieniędzy na moim koncie.Uświadomiłam jej, że trzeba zlikwidować lokatę.Nie wiedziała jakimi kodami ma to zrobić pytała się koleżanki. Zawołała kolegę i jakoś zlikwidowała tą lokatę. Zła organizacja pracy, brak kompetencji pracowników. Dobrze, że nie muszę tam często chodzić i stać w tej kolejce.Chyba z pół godziny byłam załatwiana. Wystrój lokalu ładny, ale brak poufałości jak to powinno być w banku.