Opinia użytkownika: Beata_1006
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Obsługa w markecie niemiła. Obsługująca mnie kasjerka sprawiała wrażenie zmuszanej do pracy, bez uśmiechu na twarzy, nie potrafiąca odwzajemniać życzliwości klienta. W momencie zakończenia zakupów nie potrafiła nawet odpowiedzieć na zwrot grzecznościowy "Do widzenia". Co prawda czas obsługi był dzięki temu krótki, ale nieprzyjemnie spędzony. Co więcej Pan zajmujący się jednym z działów w momencie robienia zakupów niegrzecznie wyprosił mnie i mojego partnera, krzycząc na nas że sklep zaraz będzie zamykany(była godzina 19:45 a sklep czynny jest do 20:00). Nie kupiliśmy więc całego towaru, który był nam potrzebny z samego rana. Market posiada duży asortyment, ale jest on źle wyeksponowany, klient gubi się wśród chaotycznie poukładanym towarze. Przy niektórych produktach brakuje cen, poza tym zbyt mała ilość czytników cen, które umożliwiłyby jej sprawdzenie. Ciężko jest więc określić czy ceny towaru są przystępne dla klienta, gdyż często klient dowiaduje się o cenie produktu dopiero przy kasie.Towar w markecie porozkładany (a w zasadzie porozrzucany) po podłodze sprawia wrażenie używanego.