Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na stacji były tylko 2-3 tankowane przez kierowców samochody. Mimo tego, gdy udałem się do kasy i ustawiłem za jednym klientem w kolejce do jedynej czynnej kasy natychmiast zjawił sie drugi pracownik i zaprosił mnie do innej kasy. Prawidłowo mnie obsłużył sprawdzając przy tym czy rejestracja zatankowanego przeze mnie auta zgadza się z tą, którą podałem na fakturze. Zostałem zapytany o kartę lojalnościową a także o chęć zakupu płynu do spryskiwaczy. Na koniec podziękował i życzył miłego dnia. Po wyjściu ze stacji umyłem szyby korzystając z jednego z dwóch zesstawów myjących dostępnych przy stanowisku, przy którym stało auto. Nie miałem problemy z wyborem, gdyż w obu woda z płynem była przejrzysta a myjki czyste.