Opinia użytkownika: Magdalena_2765
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dnia 26 listopada o godzinie 20:40 udałam się do sklepu spożywczego Carrefour. Sklep ten jest dobrze zaopatrzony, a niektóre produkty można kupić w atrakcyjnych cenach. Jest tam czysto i schludnie do czego nie mam zarzutów. Z mojej obserwacji wynika, że wadą tego sklepu jest zbyt mała ilość osób z obsługi w stosunku do odwiedzających klientów. Miałam problem ze znalezieniem suszonych śliwek i kiedy zrezygnowana poszukiwaniami postanowiłam spytać kogoś z obsługi, musiałam przemierzyć kolejne alejki, aby kogokolwiek znaleźć. Kiedy udało mi się już znaleźć Panią, wskazano mi tylko, w której alejce leży dany produkt i "mniej więcej" w którym miejscu. Dobra i taka pomoc niż żadna, jednak spodziewałam się, że Pani pójdzie ze mną i wskaże mi konkretne miejsce. Kolejną słabą stroną tego sklepu są długie kolejki przy kasach w których się długo czeka. Na dodatek tego dnia, trafił mi się kasjer, który dopiero się uczył i nie dosyć, że wszystko robił wolniej to jeszcze dwukrotnie odchodził ze stanowiska i "znikał na parę minut". Pomimo tego, że lubię ten sklep z powodu dużego asortymentu i dobrych cen, to obsługa w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia.