Opinia użytkownika: Magdalena_2764
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Obserwacja została przeprowadzona w sklepie Promod w CH Silesia. Ogólne wrażenie dotyczące witryny było bardzo dobre, manekiny były dobrze wystylizowane oraz oświetlone. Wewnątrz sklepu panował porządek, muzyka, zapach i poziom ogrzewania były odpowiednie. Kiedy weszłam do sklepu wewnątrz znajdowały się dwie klientki. Od razu po wejściu zostałam zauważona oraz przywitana. Odpowiedziałam oraz udałam się w prawą stronę i zaczęłam się rozglądać. Kiedy wybrałam jeden model swetra oraz zaczęłam go bardziej oglądać, podeszła do mnie Pani i zapytała czy podać jakiś rozmiar, odpowiedziałam, że zwykle noszę "S". Pani podała mi mój rozmiar oraz zapytała, czy jakiegoś konkretnego modelu bądź fasonu szukam. Odpowiedziałam, że szukam dłuższego swetra najlepiej na guziki. Pani dopytała w jakich kolorach, odpowiedziałam, że szary, beżowy bądź granatowy. Pani zaprosiła mnie w głąb sklepu i pokazał dwa dodatkowe modele. Zaprosiła także wtedy do przymierzalni. Na tym etapie obsługi była zaangażowana, przywitała mnie, zbadała moje potrzeby ale zabrakło mi prezentacji oferty z użyciem języka korzyści. Kiedy podeszłam do przymierzalni powitała mnie tam druga Pani, zapytała ile mam sztuk sprawdziła i podała numerek oraz zaprosiła do mierzenia. Kiedy pierwszy model miałam na sobie wyszłam na zewnątrz Pani zapytała wtedy jak mi się ten model podoba, odpowiedziałam, że jest dobry tylko zastanawiam się, czy nie jest za długi jak na mój wzrost. Pani odpowiedziała, że wystarczy założyć buty na obcasie i już tego odczucia nie będzie. Zgodziłam się z tym stwierdzeniem i weszłam z powrotem do przymierzalni. Pozostałe dwa modele mierzyłam już wewnątrz. W czasie, kiedy nie wychodziłam z przymierzalni Pani też nie próbowała mi pomóc. Wychodząc podziękowałam, Pani zapytała czy się zdecyduję na któryś model, powiedziałam, że ten pierwszy najbardziej mi się podobał, ale muszę się jeszcze nad tym zastanowić. Ogólnie byłam zadowolona z obsługi, natomiast brakło mi paru szczegółów, które mogły by mi pomóc podjąć ostateczną decyzję co do zakupu. Panie były miłe, zaangażowane, próbowały mi znaleźć modele, które mi się spodobają, natomiast zabrakło mnie przekonania, że to właśnie ten wybór jest dla mnie najlepszy. Na pierwszym poziomie obsługi zabrakło mi języka korzyści, a na drugim doradzania kiedy ja byłam wewnątrz. Natomiast ogólnie obsługa była dobra, gdybym była nastawiona na zakup na pewno transakcja zakończyła by się zakupem.