Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Michał_1712

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: W dniu 25.11.2012 udałem się na obserwację do sklepu NETTO mieszczącego się w Białogardzie przy ul. Drzymały. Na powitanie zauważyłem duży i czysty parking oraz miejsce na wózki w którym były one dostępne. Po wejściu do sklepu na witrynach widoczne był aktualne plakaty reklamowe, dostępne były ulotki reklamowe i czyste koszyki. Po wejściu do sklepu sprawdziłem działanie skanerów do cen, następnie poprosiłem osobę z personelu o wskazanie mi miejsca w którym znajduje się ryż, osoba z personelu przywitała mnie słowami "dzień dobry" i od razu zaprowadziła mnie do pułki na której znajduje się ryż oraz doradziła mi przy wyborze odpowiedniego produktu dla mnie. Przy kasie obsługiwała mnie młoda kobieta przywitała mnie słowami "dzień dobry" a na zakończenie zakupów powiedziała "dziękuję i zapraszam ponownie". Ogólnie sklep i otoczenie sklepu było czyste towary na pułkach i na stołach poukładane,ceny czytelne ,a personel miły. Jakość obsługi oraz kultura personelu jest dobra i porównywalna z jakością obsługi w innych sklepach.