Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazzo
Treść opinii: Mimo iż nie byłem do końca przekonany do garnituru, który mi zaproponowano, z uwagi na brakk czasu, zdecydowałem się na jego zakup. Kiedy oglądałem go w sklepie nie wyglądał najgorzej. Ale kiedy ubrałem go jeszcze raz w domu zauważyłem pewne mankamenty. Marynarka była krzywo skrojona i w jednym miejscu lekko rozpruta. Okazało się, że jakość materiału też pozostawia wiele do życzenia. Wróciłem do sklepu Kazzo, żeby zareklamować zaobserwowaną usterkę, ale wówczas obsługa nie była już taka miła, jak przy zakupie. To co najbardziej mi się nie spodobało to wyjątkowo nachalny i nadpobudliwy ekspedinet, który wręcz w nieelegancki sposób namawia do zakupu. Radzę, aby przed zakupem garnituru w tym sklepie bardzo dokładnie go obejrzeć - czy jest równo skrojony i czy nie ma innych mankamentów.