Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Eko-Instal
Treść opinii: Szukałem firmy zajmującej się sprzedażą urządzeń grzewczych oraz ich profesjonalnym montażem. Miałem na oku upatrzone dwa kotły gazowe Karma Beta Mechanic i potrzebowałem rozeznać się cenowo jak stoją oraz co nieco się o nich dowiedzieć a jeżeli będę usatysfakcjonowany to zawrę umowę o zakup i montaż.Udałem się do sklepu. Za ladą siedział pan zajęty czytaniem jakiegoś czasopisma. Nie zareagował na moje wejście, właściwie zastanawiałem się czy przypadkiem nie ubrałem czapki niewidki. Dopiero po podejściu do lady i chwilowym poczekaniu zostałem obsłużony.Pan fachowo odpowiadał na moje pytania, podał wszystkie potrzebne mi informacje. Pokazał wszystkie modele i doradził tak by było tanio, wydajnie i ekonomicznie. Sklep był wyposażony bardzo dobrze, szeroki asortyment urządzeń, sporo ulotek informacyjnych dla klientów. Atmosfera pomieszczenia dość przytulna i nie rzuciło się w oczy nic negatywnego jeżeli chodi o wygląd.Następną czynnością było umówienie mnie na wizytę technika, który przyjedzie wycenić montaż i rozejrzeć się "co i jak". Termin był dość odległy bo na koniec tygodnia. Nic to, poczekam.Niestety do końca tygodnia nikt się nie odezwał ani nie pojawił toteż uznałem, że firma po prostu olała sprawę. Wziąłem grzejniki i montaż z innej firmy, która zrobiła wszystko "na już". Dopiero pod koniec kolejnego tygodnia ktoś zadzwonił i zapytał czy moje zgłoszenie jest nadal aktualne. Bez komentarza. Podejście do klienta beznadziejne!