Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: oddawałam jakiś czas temu telefon taty do naprawy. ogólnie nie jestem fanką tej sieci i sama korzystam z usług innego operatora, ale szanuję innych. jednak po wizycie w tym salonie stwierdzam, że jednak miałam rację. Oddając telefon zdziwiłam się tym, że moja reklamacja została przyjęta bez problemu, czego nie chcieli zrobić w innym salonie, ponieważ telefon i oferta zostały zakupione poprzez infolinię. Jednak gdy przyszłam po odbiór telefonu mina mi zrzedła. w salonie była JEDNA osoba obsługująca klientów, mimo tego iż była to sobota i z natury wiadomo, iż osób odwiedzających takie miejsca jest więcej. Pani nie dość, że nie zwracała na mnie uwagi (ok, sprzedawała akurat iPada innemu klientowi), udawała, że mnie nie widzi, to jeszcze bez oporów odebrała dzwoniący na jej biurku telefon prywatny i zaczęła swoją 4-minutową rozmowę, Moja irytacja sięgnęła zenitu kiedy do salonu weszła druga pani pracująca w punkcie i zamiast zając się rozładowaniem kolejki, która już zaczęła się tworzyć, to zaczęła się dziwić skąd w ich salonie wziął się iPad, po czym zniknęła na kilka minut na zapleczu. Nie skomentuję tego...