Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: Na stronie internetowej spodobały mi się pewne botki, pojechałam więc do sklepu by zobaczyć jak wyglądają i ewentualnie przymierzyć. Jak się okazało są śliczne, ale niestety nie było mojego rozmiaru. Sprzedawczyni zaproponowała mi, że zamówi mi te botki w moim rozmiarze. Bardzo się ucieszyłam. Wróciłam do domu i czekałam na wiadomość, ale się nie doczekałam. Gdy po tygodniu oczekiwania zadzwoniłam okazało się, że butów nie udało się zamówić i nikt mnie nawet o tym nie poinformował. Ale sprzedawczyni by załagodzić sytuację powiedziała, że spróbuje znowu je zamówić. Po kilku dniach dostałam sms z wiadomością, że buty są na sklepie. Pojechałam by je przymierzyć. Jednak okazało się, że buty są w innym kolorze niż zamawiałam. Sprzedawczyni (starsza pani w czarnych, krótko ściętych włosach) dała mi do zrozumienia, że wybrzydzam a to TYLKO INNY ODCIEŃ!. Poza tym w sklepie ogólnie panował chaos - jakiś pan był niezadowolony z przebiegu jego reklamacji. Zrezygnowałam z zakupu.