Opinia użytkownika: schmetterling
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Podczas obserwacji nie czekałam długo w kolejce, przede mną była tylko jedna osoba. Gdy przyszła moja kolej pani Z. była miła i uprzejma. Bardzo chciała mi pomóc, chciałam uzyskać możliwość zrobienia debetu na koncie osobistym. Niestety okazało się, że nie mogę uzyskać tej możliwości normalnym trybem ze względu na wysoki kredyt hipoteczny. Obsługująca mnie pani, wykonała telefon do koleżanki i wspólnie znalazła inny sposób. Złożyła odpowiednią aplikację. Jestem z nią w kontakcie telefonicznym. Bardzo rozczarował mnie fakt, że w banku millennium podbierana jest prowizja od debetu, tzn. jeśli chcę posiadać limit na koncie to muszę zapłacić jednorazową opłatę aktywującą w wysokości 1%, ale nie mniejszą niż 50 zł. Gdy miałam konto w innym banku limit był przyznawany automatycznie, a klient nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.