Opinia użytkownika: Agnieszka_2347
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Robienie zakupów w sklepie najbliżej miejsca zamieszkania, nie tylko bywa wygodne, ale czasem wręcz konieczne. Byłabym niesprawiedliwa mówiąc, że mój pobliski Kaufland wyróżnia się niską jakością obsługi, jednak na pewno nie spełnia ona wszystkich standardów. Podczas dzisiejszej wizyty pierwszą rzeczą jaka zwróciła moją uwagę były brudne koszyki na zakupy. Oprócz walających się w nich reklamówek i papierków znalazłam również resztki owoców i zaschnięte napoje. Wywołało to mój niesmak. Mimo tego, że wkładam przeważanie produkty spożywcze takie jak owoce, warzywa czy pieczywo do torebek foliowych, wolałabym jednak żebym mój koszyk był czysty. Drugą sprawą na którą chciałabym zwrócić uwagę jest obsługa stoiska z produktami sypkimi nazywanego "bazarek". Mimo kilkakrotnych wezwań przez megafon nikt przez dłuższy czas (około 15 minut) nie zjawił się na obsługę. Dopiero po dłuższym czasie przyszła jedna z pań, zapytana przez stojącego przede mną w kolejce pana, dlaczego tak długo musimy czekać odparła, że ma chyba prawo zjeść śniadanie. Prawo do przerwy ma każdy, ale stanowisko pracy powinno być przez kogoś uzupełnione. Dalsza część zakupów przebiegła spokojnie i bez zarzutu.