Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W hipermarkecie tym robię zakupy od początku jego powstania przez co na bieżąco jestem ze zmianami jakie tam następują.Aktualnie ten oddział jest prowadzony należycie. Alejek nie blokują porozstawiane palety, jest schludnie. - Zmiany „czołówek” działu jak i promocje są na bieżąco przeprowadzane przez noc, dzięki czemu nie ma zamieszania w dzień (co często zdarza się w innych placówkach). - Wszystko na swoim miejscu , jasno i klarownie. - Obsługa kas jest miła w stosunku do klienta, zawsze słyszę „dzień dobry” i prawie zawsze gości przy tym uśmiech na twarzy kasjerki. - Wprowadzenie zaś kas samoobsługowych jak najbardziej ułatwia zakupy. Na bieżąco jest przy nich przynajmniej jeden pracownik który jest w stanie pomóc przy jakichkolwiek problemach. - Niespodzianki typu „stłuczony słoik” w alejkach są szybko sprzątane.- Ochrona jest w większości miła, można z nimi nawet czasem zamienić słowo.Punkt obsługi klienta jak na hipermarket jest w miare dobra, czasem jednak brakuje pracownika lub przy więcej niż jednym „petencie” trzeba jednak swoje odczekać zanim ktoś się Tobą zainteresuje.Obsługa : dobraZarządzanie sklepem: dobreZ minusów :Dział RTV/AGD jest jedynym miejscem zapomnianym przez obsługę, samemu trzeba kogoś znaleźć, na miejscu ani w okolicy rzadko (jeżeli w ogóle) krąży jakiś pracownik, o ile dla młodych nie jest to problemem bo orientują się w sprzęcie który szukają, o tyle dla niezorientowanych może to być uciążliwe, parę kroków dalej jest punkt w którym czasem można kogoś znaleźć ale nie zawsze