Opinia użytkownika: Marek_784
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Obsługa tego sklepu zachowuje się tak jakby pracowali tam za karę. Wyraz twarzy większości personelu odpycha klienta, nie wspominając już o kontakcie słownym z danym pracownikiem. Po zapytaniu się o to gdzie mogę znaleźć ryż usłyszałem, krótko "rzucone" z wielką łaską - DALEJ. Na domiar złego gdy podszedłem do stoiska gdzie podawane są słodycze i produkty mrożone na wagę, nie było tam obsługi bo dłuższym wyczekiwaniu gdy za mną ustawiła się kolejka, spróbowałem zapytać pani obsługującej dział z pieczywem, czy ktoś mógłby podejść i wszystkich tych ludzi stojących w kolejce obsłużyć. Pani z miną jakiegoś zombie, odpowiedziała krótko - ZARAZ. Po dojściu do kas dało się zauważyć że nie wszystkie panie które obsługują przy kasach robią to sprawnie. 3 na 5 kasjerek nie wiem czy się dopiero uczyły czy już jakiś czas pracowały, ale obsługiwały bardzo ślamazarnie. Podczas przechadzki tym sklepem zauważyłem braki sporej części asortymentu między innymi: Kakao, galaretkę wiśniową, żelantynę oraz kilka innych produktów. Na sklepie panował nie do końca porządek,ale mogło to być spowodowane duża ilością klientów.