Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KappAhl

Treść opinii: Sprzedawcy byli zajęci układaniem odzieży oraz pracami porządkowymi na sklepie. Sklep wyglądał bardzo dobrze. Witryna sklepu zachęcała do jego odwiedzenia. Wewnątrz było czysto a asortyment był ułożony przejrzyście. Po ponad pięciu minutach nie zostałam zauważona przez sprzedawców. Podeszłam więc i poprosiłam o pomoc. Miałam wrażenie, że mogłabym jeszcze dłużej chodzić po sklepie nie zauważona bo personel sklepu skupiony był tylko i wyłącznie na układaniu towaru. Personel był skupiony na porządkowaniu sklepu i wykładaniu towaru i pomimo iż kilkakrotnie przechodziłam obok sprzedawców nie usłyszałam powitania, ani nawet kontaktu wzrokowego nie było. Nikt z personelu z własnej inicjatywy nie zaproponował pomocy. Sama po dłuższym czasie poprosiłam o pomoc, której ostatecznie mi udzielono. Zabrakło zasugerowania do przymierzenia rzeczy dodatkowej np. jak mierzyłam spodnie to można było zaproponować do przymierzenia bluzkę. Sprzedawczyni skupiła się tylko na jak najszybszej obsłudze klienta, nie proponując innej rzeczy. Gdy wyszłam z przymierzalni podeszła do mnie Pani z rejonu kas, która powitała mnie z entuzjazmem oraz uśmiechem. Z zainteresowaniem zapytała o rezultat pobytu w przymierzalni, a gdy usłyszała że zdecydowałam się na spodnie to zaproponowała żakiet. Tak mnie zaciekawił ten żakiet, że postanowiłam go obejrzeć jednak nie przypadł mi do gustu, w drodze do kasy zaproponowała również legginsy w świetnej cenie. Sprzedawczyni przy kasie była bardzo uprzejma oraz nastawiona na sprzedaż i pomoc klientowi. Zostałam poinformowana o ofercie głównej. Zapytano mnie o posiadanie karty klubowej i zaproponowano mi założenie jej. Zostałam pożegnana przy kasie oraz przez Panią znajdującą się w rejonie wejścia do sklepu. Obydwa pożegnania były bardzo pozytywne i uprzejme. Nie było powitania przez pierwszego napotkanego sprzedawcę. Sprzedawca nie podszedł z własnej inicjatywy by zaproponować pomoc. Jestem zadowolona z asortymentu dostępnego na sklepie. Sposób ułożenia jest przejrzysty ale obsługa powinna być bardziej zaangażowana w udzielenie pomocy klientowi. Bardziej zwracać uwagę na klienta, być bardziej otwartym na pomoc klientowi w wyborze odpowiednich rzeczy. Zadbać o powitanie klienta wchodzącego do sklepu.